Thursday, March 17, 2011

Brownies....yummy! ;)

I made BROWNIES! :))) #HAPPY
 Ali da krenemo iz pocetka...Znate kako gledajuci americke serije/filmove uvek vidite kako oni jedu neki kolac, i on prosto izgleda kao apsolutno savrsenstvo! E ja gledajuci to uvek dobijem zelju da ih i sama jedem! A danas sam odlucila da tu misiju sprovedem u delo! :)
Svemogucni Google mi je omoguci recept, pa uz konjske nerve i opet Google uspela sam da desifrujem recept (cups, tsp, oz....kakve su to merne jedinice!). Od ljubazne tete u prodavnicu sam saznala da je EXTRAKT isto sto i AROMA (molim vas razumite da sam ja pocetnik :) ). i to mi je bio utisak dana! I onda je magija pocela :))
Naravno (kao i uvek) nisam pratila recept do kraja, jer nisam uspela da ga do kraja desifrujem, ali ipak sam uspela :) Dok kuckam na stolu stoji tanjuric sa Brownies-ima :D Prilazem i dokaz ;)
A da vidite koliko sam divna (usta moja hvalite me) sa vama cu podeliti i moj modifikovani recept da i vi uzivate u slasnim zalogajcicima!



Brownies by S! ili ti Sladjini braon kolacici :) 
    250g brasna
    4 kasika (supenih) kaka
    100g cokolade za kuvanje
    100g secera
    250g margarina
     6 jaja
     10 ml extrakta (ili ti arome ;) ) vanile
     malo soli

  •  U posudu (1) sjediniti brasno, kakao i so (samo izmesati).I ukljuciti rernu da se greje na 200 stepeni.
  •  U serpu stavite da se greje voda, pa u nju stavite manju serpu (da...verovatno za ovo postoji neki naziv...ja ga jos nisam upoznala...nadam se da znate na sta mislim) i u nju isecete margarin i cokloadu da se rastopi.
  • Zatim u rastopljenu masu dodate secer, smanjite vatru (i ovo se verovatno kaze nekako drugacije) i mesate!
  • Zatim dodate 3 jaja i dobro izmesate, a kada se masa sjedini dodate preostala jaja izmesate i daodate extrakt vanile
  • Kada je masa dobro sjedinjena dodati sadrzaj iz posude (1), skinuti sa vatre i dobro sjediniti masu
  • Tepsiju dobro podmazati margarinom, istresti masu i peci oko 30 min. 
Veoma vazna stavka ovog mog recepta je da brasno, a i secer dodajete odokativno! Brasno, pa vidite da li je  previse retko! A secer, po ukusu ( ja ne volim previse slatko tako da je meni 100g mera). I naravno najbolji nacin da vidite da li gresite ja da olizete kasiku (Moj metod! Nije jos patentiran...Ali radicu na tome! :D )! A kolac je gotov kada zabodete nozic u njega i vrh noza je suv, bez mrvica sa kolaca (Tako da nemojte se slepo drzati 30 min. Posto to uveliko zavisi od struje i od rerne!).
Ako volite Mafne, volecete i Braon kolacice! :)
 Pa od jedne ocajne domacice toliko! Bon appetit! 

Stay tuned!
xoxo
S! :)




3 comments:

Thank you for taking a moment of your time and sharing your thoughts with me!
Blink, blink :))
Check out later for respond! xoxo
-S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...