Wednesday, March 16, 2011

Peacocks Rush

    Peacocks Accessories je nesto sto apsolutno morate imati u vasem posedu! :) Ne samo zbog modernog dizajna, vec i zbog veoma pristupacnih cena!
  Danas sam slucajno usla u njihovu prodavnicu i ostala neki dobrih sat vremena odusevljena svim slatkim krpicama, cipelicama, da ne pricam o vesu, ali nakit....to mi je uzelo dah! Ne znam sta vise....dizajn ili to sto za 300 RSD mogu kupiti veoma cool zlatne mindjuse! Pa recite da to nije neverovatno! Za te novce se vise ni kod kineza ne moze kupiti nista! A ovde za tri stoje dobijam brendirane mindjuse (nije da je brend vazan, ali kad vec dajete previse novca pomaze (meni bar) da znate sta kupujete) totalno cool!
  Zato drage moje znate sta vam je ciniti! A dragi moji sad znate gde mozete kupiti svojim dragim osobama cool poklon, a da pri tom ne bankrotirate! Evo su neki predlozi!




  Pretty Bow Bracelet      
      Apsolutni mast-hev ovog proleca! Sta god,  kad god, uz sve i svakog! Apsolutno fenomenalno! Pri cemu kosta oko 500 RSD!





          


Jasmine Hair Rose
   E evo je jedan fenomenalni modni detalj koji mozete nositi i kao bros (i izgleda fenomenalno na svemu, govorim iz licnog iskustva ;) ) i kao snalu u kosi (ako volite taj latino luk ).
Apsolutno savrseno! Cena je oko 400 RSD!



    

      

Charmed Bracelet  
 Ove sezone niko ne bi trebao da bude bez jedne ovakve narukvice ( po meni)! Malo magije nikad nije na odmet ;)


 









  Pa ako vam se neki od mojih predloga dopao, a ovo je samo veoma mali delic koji vas tamo ceka, put pod noge ;)

Stay tuned! xoxo

S!

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking a moment of your time and sharing your thoughts with me!
Blink, blink :))
Check out later for respond! xoxo
-S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...