Friday, March 4, 2011

Vodi ME u Bioskop


   Ne znam kako VI, ali ja filmove obozavam! Od limunadica (Koji su idealni za teske dane i nedeljno vece. Ja volim da ih zovem i 'filmovi za gledanje bez mozga' :D samo gledas, smejes se i ne razmisljas!) do trilera, a nekad se nadje tu po neki i strasni film (mada priznacu retko), sve gledam! :))) Filmofil!!!
  Losa strana ovog vremena je sto je vecina bioskopa u Srbiji zatvorena :/ A tamo i gde nisu zatvoreni cene karata + besparica dovode do toga da su bioskopske sale prazne. Bezveze!!!
 Ali opet fine cike/tete na coskovima, internet i druge opcije ;) omogucavaju nam da svoje sobe pretvorimo u VIP sale! Kokice, dobro drustvo..... :)
Ali opet bioskop je BIOSKOP!!!
  Pa od mene kao filmofila za Vas izdvojila sam dva predloga:

Heartbreaker (2010)
http://www.imdb.com/title/tt1465487/

   Ovim filmom sam se prosto odusevila! Cak mi je posle njega i francuski jezik (koji mi je btw. oduvek bio pretezak i sam zvuk je nervirao svaki nerv u mome telu. Znam ludoooooo) posta neodoljiv!  :D
  Sta kada bi postojao covek koga bi mogli da unajmite kako bi na suptilan nacin nagovorio vasu drugaricu, sestru, rodjaku...da raskine sa svojim nepodnosljivim deckom?! (Bog zna da  nam, nazalost, takav covek treba) E Alex (Romain Duris) je taj covek! Savrsen u svojoj ulozi romantika, dobija posao da ubedi Juliette (Vanessa Paradis) da otkaze vencanje sa savrsenim covekom, i to 
sve za 4 dana. Naravno pored prezgodnog Romaina (koji je sam dovoljan predlog) 
i prelepe Vanesse (sad mi je mnogo jasnije zasto ju je Johnny Depp izabrao! 
Zena pleni!) malo je reci da je film fenomenalna komedija koju 
vredi pogledati. Cisto da vidite kako i evropljani mogu da naprave
dobru komediju! 


No strings Atached (2011)
 
  Da li vam je za film u 
kome glume Ashton
Kutcher NataliePortman 
stvarno potrebna preporuka?
Recu samo da bolju 
komediju nisam videla 
odavno! 
  Da li je prijateljstvo sa 
beneficijama stvarno 
moguce ?! Hm....
Ako niste OBAVEZNO
pogledajte! Necete
zazaliti!Ako ni zbog cega drugo onda zbog Ashtona :) koji izgleda sve bolje i bolje..
.....mmmmmm....Demmy the lucky bitch :D
 Stay tuned! S. xx




   

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking a moment of your time and sharing your thoughts with me!
Blink, blink :))
Check out later for respond! xoxo
-S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...