Thursday, March 10, 2011

Happy B`day Marc by Marc Jacobs

   Marc by Marc Jacobs is         TEN! 
   Da, da MJ slavi svoj deseti rodjendan i to u velikom  stilom ;)) sa onima koji su ga doveli na mesto gde je sada, svojim kupcima! Naime brend je odluci da na svoj jubilej ponovo izbaci neko od svojih najpopularnijih stilova ukljucujuci i military look, lakirani accessories i svilene marame. Da slavlje bude jos bolja su cene koje ce se kretati od $68 do $300.  Jedina losa stvar je sto ce se ova proslava odrzati  samo u 10 gradova, i trajace do 20-tog marta! Mada za nas to i nije tako losa vest :D
  Ne znam kako VI, ali ja o MJ mogu samo da sanjam...za sad (da,da NADA ne umire!!)


 Ono zbog cega ja ovo vama govorim je, ako MJ moze da kopa po svom ormanu mozemo i MI! Zato dragi moji pre nego sto krenete da bacate staru garderobu izdvojite one komade u militari stilu, lakovani aksesoris, svilene marame ili neki komad slican onom na slici!Izgledi su veliki da su oni trendi ove sezone! A zajedno sa nekim novim komadom garderobe, i spakovano u vasem prepoznatljivom stilu male su sanse da ne izgledate FENOMENALNO!
Svi znamo da se moda vrti u krug, ali Marc Jacobs ju je samo izvadio iz trezora. Pa sto nebi i mi! ;))
Stay tuned! xoxo
 S!

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking a moment of your time and sharing your thoughts with me!
Blink, blink :))
Check out later for respond! xoxo
-S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...