Sunday, March 20, 2011

Izmedju vere, srca, padalica i trepavica

   Imam jedno pitanje.... Sta se desava sa zeljama?!
Postoje dve teorije:
      1. Potrebno je samo jako zeleti i verovati, i zelja ce se ispuniti!
    2. Ono sto zelis, bezi ti! 
     Ja bih ovo nazvala optimisticna i pesimisticna teorija! Ali kojoj se povinovati?! Verovatno zavisi od stanja duha. Ja (po prirodi optimista) priklanjam se ovoj prvoj! Ali nesto mi ne ide, i ne ide...Ne znam u cemu gresim! Bas jako zelim, onako iz srca...puno! Ali ne ide.... Znam da treba vremena, i da ne treba odustajati, ali kako vreme leti kao ludo, a ono jos nista. Pa i JA, veciti optimista, imam granicu verovanja.
  Neki ljudi (bliski meni) imaju neke posebne metode! Tako neki od njih kazu svaki put kad odu u crkvu, pomole se i zapale svecu ispuni im se zelja! :) To mi je tako magicno! I u to stvarno zelim da verujem! Jeste da meni ni to ne pomaze, ali to razumem. Pa nije moja zelja vaznija od milion drugih zelja pozeljenih u istom tom momentu! (Knjiga Koliba, Vilijem Pol Janga stvarno moze da vam razjasni mnoga pitanja o Bogu i veri! Preporucujem!)
  Pa kako srce, vera i Bog nisu svemoguci odlucila sam da predjem na alternativne metode. Mislim u 21-om veku sve je moguce! Zar ne? :)

alternativa 1
    Zvezda padalica! Svi znamo da kad vidimo zvezdu padalicu treba da zamislimo zelju! To je opste poznata cinjenima. Nije da nisam to i pre pokusala, i da bas nisam imala nekog uspeha :/ ...Ali opet treba probati! Jeste da obicno u tom momentu vodjeni impulsom (barem ja) pre viknemo "Zvezda padalica!" nego sto zamislimo zelju...ali valjda se i drugi momenat racuna?! Ali gde da ja u sred ovog tmurnog neba nadjem padalicu?! A i nije da one padaju na svakih sat vremena. Eto ni padalice nema kad ti treba :/  Hm....Sta treba i nju prvo da zelim?! Eeee.....Zelja za zelju.

alternativa 2
  Trepavice! Svi znamo (ili bar devojke) da kada nadjes trepavicu dve osobe treba da zamisle zelju, duvaju naizmenicno tri puta u nju, i onda jedna od njih treba da izabere prst. Ako je trepavica na njemu zelja ce se ispuniti! Zvuci lako, ali NIJE! Mislim ispunjenje zelje mi zavisi od vlaznosti prsta, jacine stiska i srece (kao da igram poker pa cekam kartu :D ). I sta ako me sreca nece?! Da pocupam trepavice?! Pa da budem i bez zelje, i trepavica?! Pitam se da li isto vazi i ako uzmemo vestacku trepavicu?! Hm....

alternativa 3
 Prelamanje stapica sladoleda! Znate ono, zamislite zelju pa ako prelomite stapic (u potpunosti naravno) ispunice vam se! Ovo mi se svidja....Hrana, hrana :) Dobro moje grlo ce vec nekako i podneti (citaj jedva) velike kolicine sladoleda u sred marta, ali kako da prelomim stapic?! Da vezbam? Pa opet tu je faktor srece....Sta ako je stapic od jaceg drveta? Hm?! Jos ce mi biti muka od velike kolicine sladoleda, bolece me grlo i sve zbog jednog stapica...Eeeeeee.....

alternativa 4
  Maslacak! Kada maslacak postane beo i iglicast, treba zamisliti zelju i dunuti! Ako sve oduvate zelja ce se ostvariti! Dobro ovde veliki uticaj ima jacina pluca i zrelost maslacka. Ali sanse da nadjem maslacak u martu su....Pa dovoljno male... Hm :[


I tako milion alternativa + srce, vera i Bog. Pa kako da mi se zelja ne ostvari?! A ono opet nista....
I sad ja VAS pitam....Sta se desava sa zeljama?!

Neispunjavanje želje je patnja. Mudro je ne željeti. Buda

Želja i ljubav su krila za velika djela.
Gete

Make a wish! ;) Stay tuned!
xoxo
S!

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking a moment of your time and sharing your thoughts with me!
Blink, blink :))
Check out later for respond! xoxo
-S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...