Saturday, March 12, 2011

Sun is shining!

    Konacno ljudi, konacno sunce! :))) Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :))
Uh ne znam kako se vi osecate, ali ja lakse disem! :) Mnogo lakse! Sam osecaj da ne nosim najdeblju jaknu iz mog ormana, i nisam obucena u stilu nindze (kada mi samo oci vire od kape i sala) je toliko fenomenalan! Ah blizi se, blizi prolece! :))
  Zato dragi moji iskoristite ovaj dasak proleca na najbolji moguci nacin da se ispuite pozitivnom energijom! Moj predlog je da obucete laganu jaknu (konacno), stavite kapicu (ali kao The IN  accessories :) tako da vire siske ili po neki pramen kose.... mislim nikad se ne zna koga mozete sresti ;) ) obavezne naocare za sunce i u setnju! Pozovite drugarice pa u jednu dugu, dugu setnju pa na predah u neki od obliznjih lokala na kafu ili pak ako se svi zauzeti, i ako imate srece da imate kucnog ljubimca mislim da je savrsen dan za jednu dugu setnju! Jedan prosto savrseni plan! :)
   Uf kakav naboj pozitivne energije, a sve to zbog malo sunca! Stvarno je malo potrebno da bi bili srecni! :))))  Od uva do uva!!!!
Stay tuned! xoxo
S!

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking a moment of your time and sharing your thoughts with me!
Blink, blink :))
Check out later for respond! xoxo
-S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...