Thursday, April 7, 2011

Sapun od Kozjeg mleka

   Jos jedan dokaz da najbolje stvari dolaze iz prirode je sapun od Kozjeg mleka! Na ovaj proizvod sam naletela u prodavnici zdrave hrane po kojoj volim da se motam, i to bas u momentu kada mi je lice buknulo (Što je za mene pravi šok posto ni u pubertetu nisam imala toliko bubuljica.). A pošto sam vec probala sve skupe proizvode rešila sam da probam i njega. Malo je reći da sam samim sapunom oduševljena! Ne isušuje kožu , a opet je savršeno očisti.
  Sam sapun je ručne izrade, samim tim čuva životnu okolinu, i NIJE testiran na životinjama!!! U sebi sadrži vitamine A, E, D i K, kao i minerale koji hrane kožu, usporavaju njeno starenje, ubrzavaju regeneraciju te je čine vitalnom i elastičnom (ovo su naime reči samog proizvodjaca). On sto je jos značajno je da se sapun preporučuje osobama sa ispucalom i suvom kožom kao i osobama obelelim od ekcema i psorijaze, a takodje je dobar za pranje kose, kao i kod osoba koje imaju perut. Proizvodi se u dve varijante kao običan sapun i za piling.
  Ono što ja mogu da vam kažem kao zadovoljni potrošač je da za 80 RSD (~ 8 ) dobijete potpuni kvalitet! Samo dejstvo ipak ce zavisiti od tipa vase kože. Ali ako mene pitate ovako nešto treba da probate!
Ako želite nesto više da saznate o samom proizvodu možete videti na njihovom sajtu.


 Pa ukoliko probate javite mi rezultate! :) Toliko od mene!
Stay tuned! xoxo

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking a moment of your time and sharing your thoughts with me!
Blink, blink :))
Check out later for respond! xoxo
-S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...