Wednesday, April 27, 2011

Vremenska kapsula

Da li ste ikad učestvovali u pravljenju vremenske kapsule? Ja nisam. I ako to u mojoj sredini nije ni običaj , sama ideja da uhvatite delić vremena, sakrijete ga i ponovo otvorite posle nekog vremena meni zvuči sjajno!
   Moj prvi susret sa vremenskom kapsulom bio je gledajući srednjoškolski film, gde su oni snimali svoje utiske o sebi, sadašnjosti i nadanjima za budućnost. Odma mi se svidela ideja. I pomislila sam samo kako bi se ja smejala samoj sebi da SAD vidim svoje srednjoškolske misli i nade. :D Oh, Bože! Možda je i dobro što to niko, pa ni ja, ne može da vidi! :D hahaha
 Pre neki dan opet sam naletela na ideju o vremenskoj kapsuli što me je podstaklo na razmišljanje o njoj. Naime u nekoj seriji žena je svojoj bebi organizovala proslavu imenovanja pri čemu su svi članovi porodice ubacivali stvari koje ih definišu u drvenu kutiju koja će predstavljati vremenska kapsula o njegovoj porodici koju će on, beba, otvoriti za svoj 21 rodjendan. Ideja me je momentalno oduševila! I ovo je jedna od stvari koju ću ja definitivno napraviti jednog dana za svoje dete. Ali takodje me je navela na razmišljanje o vremenskoj kapsuli, i o tome da nikad nije kasno da napravite jednu.
  Zašto ne bi neki lep životni period zarobili u kutiju. I sve stvari koje vas čine srećnim i asociraju na taj period spakovali, otvorili za par godina i ponovo udahnuli taj divan osećaj.
Naravno većina nas već ima svoje male vremenske kapsule i ako ih tako ne zove. Stare kutije sa starim razglednicama, salvetama, pismima, kartama za bioskop i pozorište i svim ostalim beskorisnim stvarima koje ni sami ne znamo zašto čuvamo, ali čuvamo ih...i oni nas sećaju na nešto davno i lepo.
  I to mi je dalo ideju! Zašto ne bi napravila sopstvenu vremensku kapsulu! U nekoj vintage drvenoj kutijici sa ključićom zatočila sve one stvari i sitnice koje me sada definišu i čine srećnom. I tako punu zaključam, gurnem pod krevet i otvorim za tri ili pet godina... I vidim...Ah sta se to promenilo kod mene :)  Ko sam bila, i jesam, a ko sam postala.
Vreme, ljudi, dogadjaji...sve nas menja...nekad na bolje.... nekad na gore. Bilo bi lepo imati neki parametar u slučaju da pamćenje izbriše sadašnje misli i želje. Zar ne? ;)

Stay tuned! xo
S

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking a moment of your time and sharing your thoughts with me!
Blink, blink :))
Check out later for respond! xoxo
-S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...