Wednesday, April 6, 2011

Voli ME... Ne voli Me....

   Doslo je prolece i sve je krenulo da cveta! Ah kakav divan prizor! Sve unosi energiju u telo!
Priroda, pa vise sunca, pa tanja garderoba, a tu su i nove simpatije i stara dobra pitanja "Volim me ili ne?". Ali prolece je toliko divno godisnje doba da je ono i za ovaj problem dalo resenje, Bele Rade! Da,da jedan mali cvet nosi u sebi jedan vazan odgovor!
  Secate li se/Znate li tu foru???? :)
Glavno ako vam se ovih dana po glavi mota to pitanje ja imam (ako vec znate) za vas mali podsetnik ili (ako niste upoznati) resenje tog problema! :)) Za ovaj magican ogdovor potrebno je: 1 Bela Rada i puno srce nade da ce ispasti ocekivani odgovor (bez toga ne vredi). Ne zaboravite da pozitivna energija i misli donose i pozitivne stvari! :) Postupak: Uzeti jednu Belu Radu i pitati je da li me on/ona voli. A zatim krenete da kidate laticu i kazete voli me, pa drugu ne voli me, pa trecu voli me.....i tako sve dok ne dodjete do poslednje latice, a samim tim i do odgovora! I svi problemi i pitanja su reseni! Dobro ne bas svi.... :)
I sta ce vam sada tracare, gatare, horoskopi kada odgovor se nalazi u jednom cvetu! Ah kako volim prolece!
Ja kad sam bila mladja (a i sada po nekad ;) ) uvek sam to radila. Cak sam i lazirala rezultate i kidala po dve latice kako bi mi ispao zeljeni rezuktat :D Da,da...ja sam opasna! :D hahahaha


     Ne znam za vas, ali ja sam prosto odusevljena lepotama koje nam nudi prolece! Valjda se posle sneznih mecava sve vise ceni. Zivelo prolece! I Bele Rade naravno! :))

Stay tuned! xoxo
S!

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking a moment of your time and sharing your thoughts with me!
Blink, blink :))
Check out later for respond! xoxo
-S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...