Monday, April 18, 2011

Suva i ostecena kosa

   Suva i oštećena kosa su moj fah......nažalost. Probala sam razne maske, balzame, sprejeve, pila tablete, koristila specijalne šampone...Sve u svemu može se reći da sam ekspert u toj oblasti. Pa sam rešila da podelim neka svoja saznanja sa vama.
  Syoss Repair Therapy   Znate kako u samoj reklami kažu ‚‚profesionalni tretman‚‚ e pa mogu reći da stvarno opravdavaju te reči. Reč je o maski za kosu koju možete svakodnevno koristiti. I iz svog iskustva mogu vam reći da je stvarno dobra. Kosa se lako rasčešljava, dobija pomalo na težini mada je bolje reći gubi slamasti izgled. Kosa se bukvalno sjaji!  Sama cena je oko 350 RSD što morate priznati da nije mnogo. Definitivno treba da probate!
 GLISS Hair REPAIR Wonder-Serum-Spray  Moja drugarica (sa sličnim problemima) kaže da su joj samo Gliss Kur proizvodi dobri za kosu. Ja i nisam toliko oduševljena...Mislim dobri su, ali nisu WOW. Jedan od njihovih proizvoda koji je meni  WOW jeste gore navedeni sprej. U pitanju je tečni balzam koji se nanosi na kosu posle pranja i ne ispire se. Ako vam je kosa jako suva moj savet je da pored njega koristite i sam balzam tokom pranja. Dok je on sam idealan za suve krajeve i oštećene delove kose. Pored što vam kosa više ne izgleda tako suvo,  naelektrisano i lako se rasčešljava  ona i  DIVNO miriše! Taj divan miris je jedan od razloga što volim ovaj proizvod. Sam miris se zadržava na kosi i po nekoliko dana tako da vam kosa odiše čistoćom, a to je morate priznati divan osećaj. Cena se kreće oko 350 RSD.
 FITOVAL Kapsule   U mojoj potrazi za lepom kosom došla sam u kontakt i sa ovim proizvodom. U pitanju su tablete koje služe kao dohrana kosi. Koštaju oko 700 RSD i pije se jedna kapsula dnevno tokom dva meseca. Da li mi je pomoglo... Hm...Pa ne koliko sam ja mislila da hoće. Naime kosa mi jeste bila bolja, ali ne koliko sam ja mislila da hoće. Kažu da je za takve stvari potrebno više vremena...Tako da je možda  posle dva meseca...Mada to uveliko zavisi i od samog organizma.
 Sapun od Kozjeg mleka  Ako ste čitali moje ranije postove o sapunu od Kozjeg mleka znate da sam spominjala da ga proizvođač preporučuje i za pranje kose. E sad sam i tu opciju probala i moram vam reći da sam zadovoljna. Perut se stvarno smanjuje, kosa se manje masti....I da znam da se pitate, ali NE nema neprijatan miris (sam sapun ga nema). Tako ako imate problema sa peruti, i kosa vam se brzo masti obavezno probajte. Da cena...neverovatna ,ali samo 80 RSD.


   Mogla bi ja još svašta nešto da vam kažem o ovoj temi...I htela sam....Ali bicu ipak blog friendly (neću preterivati sa dužinom) pa ću to ostaviti za neki od sledećih postova. A do tad....
Stay tuned! xo
S

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking a moment of your time and sharing your thoughts with me!
Blink, blink :))
Check out later for respond! xoxo
-S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...