Sunday, May 22, 2011

Zdrava kosa?!

   Da to je cilj! I ja sam (nažalost) daleko od toga... U predhodnom postu Suva i Oštećena Kosa načela sam temu o kosi i preparatima za njeno održavanje ovo je nastavak toga.
Sladjana...Ekspert za kosu?! Da...kad bi se šalili :) Ali kao devojka u misiji da imam lepu i zdravu kosu mogu sa vama podeliti neka moja iskustva.
I ako sam u predhodnom postu akcenat stavila na suvu i oštećenu kosu, sada ću malo proširiti oblast.
Preparati! Neki vam odgovaraju neki i ne baš. Ono što treba da znate da svako korišćenje jednog preparata u dužem vremenskom periodu dovodi do zasićenja kože glave i kose. A samim tim preparat gubi svoje početno dejstvo. Zato imajte to na umu! I s vremenom na vreme promenite proizvode koje koristite!
O samom pranju kose postoje razni, pa nazovimo to mitovi ... Koliko puta prati kosu... Šteti ili ne... E pa ja ću vam preneti reči (mudrosti :) ) mog dermatologa! Kosu je najbolje prati dva puta nedeljno, leti tri puta. Zašto? Svakodnevno ili često pranje kose dovodi do povećanog mašćenja temena čime (i ako pre niste imali) možete dovesti do pojave oboljenja kože glave! Tako da imajte to na umu! Takođe moj dermatolog kaže da šamponi protiv peruti nisu dobri za kosu. Zašto? Ne bi mogla da vam objasnim... Ali ja verujem svom dermatologu! Alternativa šamponima protiv peruti  je svakako sapun od kozjeg mleka, koga sam već toliko puta spominjala i pisala o njemu (Malo objašnjenje.... Ako niste čitali pre odite do kraja ovog posta i u delu LABELS kliknite na Sapun od Kozjeg mleka za ostale postove :) Možda nepotrebno... Ali neće da se baci! ;) ) Kao i malo skuplja varijanta kompanije ROUGJ čisteća pena iz njihove kolekcije ROUGJ HAIR ACTIVE. Svi njihovi preparati su na biljnoj bazi (Što se može osetiti prilikom korišćenja pošto celo kupatilo zamiriše na biljnu rapsodiju! Fenomenalno verujte!). Košta oko 1000 RSD. I reći ću vam samo da deluje! Čak smanjuje i mašćenje kose...
 Za zdravu kosu veoma je važno i od kog materijala je napravljena četka koju koristite. Neću da ulazi, u to  ko kakvu četku ima, i zašto je ova druga bolja! Ali reću samo da četke TITANIA (PROFESSIONAL HAIRCARE) možete kupiti za oko 350 RSD! Tačka! :)
Ono u čemu većina nas/vas greši je misleći da baby proizvode (šamponi za decu) mogu koristiti na svojoj kosi. GREŠKA! Zašto? pH kože glave dece i odrasle osobe nije ista! Zato nemojte posedati za ovom solucijom. Da postoje ljudi kojima baby šamponi odgovaraju, ali imajte na umu oni su IZUZECI!
  Proizvod na koji bi htela da stavim akcenat je Wellaton farbe za kosu. Čist primer da dobri proizvodi ne moraju da budu i skupi! Veoma povoljne! Ne štete kosi NI koži glave! Posle farbanja kosa dobija na sjaju! I uz svaku farbu dobijate pakovanje pantenola!! Treba li vam još preporuka?? Cena oko 300 RSD!


E pa toliko od mene (za sad) o kosi. Imajte na umu da sve gore navedeno govorim iz LIČNOG iskustva! :) Ako imate predlog, sugestiju slobodno ostavite komentar! Raspoložena sam za sve predloge ;)
xoxo
S

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking a moment of your time and sharing your thoughts with me!
Blink, blink :))
Check out later for respond! xoxo
-S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...